این روزها چه ارام میگذرد

مدتی ایست

نه اشفته میشوم نه میرنجم

این روزها ارزش هر لحظه را میدانم

 هیچ ابری نمیتواند یاد اسمان ابی را از خاطرم بدزدد

هیچ رعدی دلم را به لرزه نمیاندازد

قلبم از هیچ ناسزایی به درد نمیاید

هیچ نامردی خواب از چشمانم نمیگیرد

این روزها چه ارام میگذرد

نگاهم به درخت سیب میافتد

امسال پر از شکوفه است

برایت سبدی پر از سیب کنار میگذارم 

 

 

 

توی خیالم زندگی رو اینطور میبینم

زندگی به چشمم زیباست

زندگی برای من مثل یه رودخونه ارومه که به طرف دریا میره

اروم بدون اینکه با شتابش اب رو گل الود بکنه 

توی این حرکت اروم زندگی , انقدر وقت دارم که به اطراف خودم نگاهی بکنم

 و از ان لذت ببرم , از دیده هایم بهره بگیرم

ان قدر اروم حرکت کنم که فرصت سیراب کردن گلهای کنار رودخانه رو داشته باشم

ولی گاهی از خودم میپرسم ....

کیه که رودخونه زندگی منو دوست داره گل الود ببینه؟

و بعد میپرسم چرا؟

 

فریبا .ستاری