اخرین حرف امسال

 

سلام زغال !!! 

امسال زمستون رو هم با رو سفیدی گذروندم ...  

  

لطفا به من افتخار نکن

وسوسه

میخوام بدانم  ...

                ایا شعله درون قلبم , یا تصویر رویا شبانه ام ,

                                          خواهی شد؟

 

ایا دلیل ضربه های قلبم , دنیای قابل لمسم ,

                                 یا افتاب پنجره ام ,یا نور ماهم  ,

                                                  تا اخرین نفس , دلیل بودنم ,

                                                                             خواهی ماند؟

 

ایا نوازش شبانه ام یا بوسه ای برای لب تشنه ام ,

                                                دور از چشم ملامت گران

                                                                              خواهی بود؟

سرزنشم مکن   

                     ایا تو شریک این سیب از بهشت اورده ام      خواهی شد !؟

 

 

 

فریبا ستاری        ۱۶/۱۱/۸۸

 

خواهش

حسی را گم کرده ام 

     کاش دوباره ان حس را به من هدیه میدادی

           و مرا با خود میبردی

                به ان دورها به اسمانها

                        بالاتر از ابرها در میان کهکشانها

                               فقط برای یکبار

                                    تا حس زیبای بودن در من دوباره جوانه زند

 

 

 

فریبا ستاری

 

مستم در خوشی

 

 

 

 

ارام و بی صدا

 

در ارامشی که وصف نشدنی ست

 

 در یک خلسه ای خوشایند

 

 شناورم در یک رویایی خوش

 

در سکوتی دلپذیر و شیرین

 

در خلوت خود به هیچ چیز فکر نمیکنم

 

می دانی چرا ؟

 

زیرا مستم در خوشی

 

 گوش میکنم

 

هیچ صدایی نمیاید

 

گرم هستم 

 

چشمهایم برق میزنند

 

صدایم نمی لرزد

 

میخندم ولی ارام 

 

 نه بلند

 

در دل میگویم

 

گوش شیطان کر !

 

فریبا ستاری

اولین روز زمستان ۸۸ 

 

دلبر رعنا

 

دام نهادم که تو را روزی گرفتار کنم

خود ندانسته در دام تو گرفتار شدم

خواستم این بود تا سحر تو را به زنجیر کشم

خود ندانسته افسون ان دو چشمان خمار تو شدم

هوس این بود با شراب عشق تو را مست کنم 

اما با جرعه ای از عشقت خود مدهوش شدم

                   حال که افتاده ام در دامتو               

 خراب ان چشمانتو

  مست از جام شرابت

باید اقرار کنم خوش به انم که در این عشق 

 اسیر دست تو دلبر رعنا شدم

 

 

  

 

مهر  /   ۸۸ 

 

فریبا .ستاری