DANGEROUS TERRITORY

چند روزی هست که چند ضرب المثل را با خودم دائما تکرار میکنم.چرا ؟

بگذارید اول این جمله ها را برایتان بنویسم و

 بعد در مورد انها با شما صحبت کنم.    

 

 DANGEROUS TERRITORY

 WALKING ON THE THIN ICE

THE VERY THIN LINE BETWEEN GOOD OR BAD

 DIGGING YOUR OWN GRAVE  

 

در زندگی گاهی حس ما جرا جویی ما را به مسیری میبرد

و از پایان و نتیجه کارمان بی اطلاع هستیم .فقط به هیجان این کار فکر

 میکنیم نه باز تاب ان . اینجاست که به  محدوده ای وارد شده ایم

که حریم ما نیست. علاوه بر اینکه برای ما خطرناک

میتواند باشد اطرافیانمان را هم دچار مشکل میکند 

 

DANGEROUS TERRITORY  

 

 

دراین مسیری که انتخاب کرده ایم احتمال هر حادثه ای وجود دارد .

چون فقط به خاطر هیجانش انرا برگزیده ایم.

 درست مانند این است که بر روی لایه ای نازک از یخ پا گذاشته ایم.    

 

 WE ARE WALKING ON THIN HCE 

 

 

 کمی بی احتیاطی باعث نابودی

ما خواهد بود و چون در ان موقعیت ما سر مست از هیجان و اضطراب هستیم ,

 شرط احتیاط را فراموش میکنیم.

مست از غرور پیش میرویم و در انتها همه انچه را که داشته ایم سر میز قمار از دست خواهیم داد.

سوال در اینجاست مرز بین خوب و بد چیست  

  

THE VERY THIN LINE BETWEEN GOOD OR BAD  

 

 

خط نازکی که حتی ممکن است دیده نشود زیرا که ما دقت و فراست

خود را از دست داده ایم و حتی نیم نگاهی نکرده ایم که از این خط مدتهاست

که گذشته ایم .اگر در این موقعیت به اشتباه خود پی بردیم و

 در راه برای باز گشت همیشه باز است ولی اگر سر سختانه

به درستی عمل خود پافشاری کردیم ان وقت است که با دست

 خود گور خود را کنده ایم.   

 

 

 DIGGING YOUR OWN GRAVE

 

 

شما چی فکر میکنید . ایا شما به دنبال این چیزها هستید؟ 

 

 

 

دعا

                 دعایت کنم یا نفرین ...

                          دعایم که مستجاب نشد ...

                                         نفرینت هم نمیکنم ...

                                                    فقط تماشایت میکنم تا بعد... 

فریبا ستاری / اسفند

میخواهی ببخش میخواهی نبخش

ببخش  اگر نوشته هامو زیاد دوست نداری.

ببخش  اگر ازشمع و گل وپروانه و بلبل نمی نویسم.

ببخش  اگراز شعرهات تعریف نکردم .

ببخش  اگردیشب زنگ زدم واز خواب بیدارت کردم.

ببخش  اگرروغن کرمانشاهی روی برنج نداده بودم یا گوشت خورشت کم بود.

ببخش  اگربرای تولدت بجای سکه کتاب اورده بودم.

ببخش  اگربهت نگفتم مدل جدید موهات خیییییییییییلی بهت میاد.

ببخش  اگر گفتم همسایه ها میتونن گوشت بخرند .پول این گوسفند را بده

          خانه سالمندان.

ببخش  اگرگفتم بابا تحقیرش نکن این زن هم حق زندگی داره.

ببخش  اگر گفتم دلم برای این دختر فراریها میسوزه.

ببخش  اگر گفتم چشماتو باز کن تو گفتی نه من خوابم میاد.

ببخش  اگر گفتم دهنت بو می ده برو دندوناتو بشور.

بخش  اگر زیاد حرف می زنم سرت به درد میاد.

ببخش  اگر من هستم تو نمیتونی منو تحمل کنی.

                                                . 

                                                .

                                                .

نبخشیدی هم به درک. منهم تو رو نمی بخشم  که می بینی و هیچی نمیگی.

    ف ستاری.....۱۵/۱/۸۸